Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?

Vi tar inn flere så bare meld dere til tjeneste!
(0 viewing) 
Go to bottomPage: 1...89101112131415
TOPIC: Vi tar inn flere så bare meld dere til tjeneste!
#2208
Steiner
Sjefstøffel
Posts: 707
graph
User Offline Click here to see the profile of this user
Re:Vi tar inn flere så bare meld dere til tjeneste! 12 Years, 3 Months ago Karma: 19
Knall!
 
The administrator has disabled public write access.
#2537
xcentro
Fresh Boarder
Posts: 1
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Re:Vi tar inn flere så bare meld dere til tjeneste! 12 Years, 2 Months ago Karma: 1
Ønske om å joine deres klan

Navn: Kenneth K
Alder: 26
Klanerfaringer: Var sammens med blant andre Flowern, onkelbob og Thyes med å grunnlegge [nO] i BF1942: DC. Spilte i Lingekompaniet i BF2. Spilte sammens med en gammel AAO klan under BF: bad company
Spillerfaringer: BF1942 + DC, BF2,BF:V, BF:BC, Cod4, mw2, black ops, mw3, world at war, ghost recon, AAO av fps spill
Ønsket klasse: Tanks / Inf (holder meg langt unna spakene på de forbanna flya )
Div: Kjenner FloWern, Thyes, OnkelBob og Miloen
Litt om deg selv: Samboer. Sofa sliter for øyeblikket.

Har spilt litt sammens med dere på mumble og har flirt godt av noen av de personlighetene som befant sæ over mumble da
 
The administrator has disabled public write access.
#2547
thyes86
Junior Boarder
Posts: 25
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Re:Vi tar inn flere så bare meld dere til tjeneste! 12 Years, 2 Months ago Karma: 0
Han fyren over her er en premietulling av dimensjoner, med andre ord vil han passe godt inn i den fine gjengen vår!

thyes approves
 
The administrator has disabled public write access.
#2548
Bull_Dog
Kjøteren
Gold Boarder
Posts: 202
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male oysteinvg Location: Arendal Birthday: 12/01
Re:Vi tar inn flere så bare meld dere til tjeneste! 12 Years, 2 Months ago Karma: 0
Høres kjempe bra ut
 
The administrator has disabled public write access.
#2652
Tveitz
Fresh Boarder
Posts: 5
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Re:Vi tar inn flere så bare meld dere til tjeneste! 12 Years, 2 Months ago Karma: 0
Alder:18 blir 19 i feb
Klanerfaringer: Spilte i en clan i BF:BC2 i starten der som het bcott gaming, ellers har jeg ingen erfaring clan messig i battlefield. Men har spilt i forskjellige team i cod4 siden 2007, en del større kjente claner rundt der. som feks In7, Stimulus, Waterboys( var mer et midletidig navn, det gikk gjenom og ble et veldig bra team, gikk langt opp i systemet der. ellers har jeg spillt for en god del mindre teams i cod4.
Spillerfaringer: CoD4(har og spilt de andre spillene i cod serien, men ingen av de var noe bra til å lage teams i, det stoppet med teams i cod4)., BF:BC2, CS:S, og noen andre ikke fps spill som sikkert ikke spiller noen rolle.
Ønsket klasse: Engineer, assault eller support. Spiller ingen rolle for meg hvilken av disse jeg spiller
Div:
Litt om deg selv: Ellers er jeg en greit fyr, rager ikke, klager ikke så mye, går på skole, jobber litt på siden, spiller football, osv. men har stort sett hver dag litt tid til å spille, og visst det er lang nok varsel så kan jeg nok spille stort sett når som helst.

PS. beklager for en del skrive feil, men jeg har dysleksi. men tror det skal gå an å forstå det meste, visst ikke er det bare å spøre.
 
The administrator has disabled public write access.
#2679
Steiner
Sjefstøffel
Posts: 707
graph
User Offline Click here to see the profile of this user
Re:Vi tar inn flere så bare meld dere til tjeneste! 12 Years, 2 Months ago Karma: 19
Rekruttering på "hold" men ønsker du å spille for gøy public sammen med resten av BFV gutta så er du mer enn velkommen til å joine! Joiner du kan jeg ikke garantere spilletid med det første. Men vi øker antagelig bare antall kamper hvis vi blir for mange.

Men vi vil prøve å få ett lag samspilt nå med dem vi har nå pr idag

Nå ser det uts som noen vil spille 5vs5 etc også
Send meg en mail på kasol33@hotmail.no

Steiner
 
Last Edit: 2012/02/06 10:20 By Steiner.
The administrator has disabled public write access.
Go to topPage: 1...89101112131415